Wednesday, January 14, 2015

selamat datang 2015!!!





aduhaiiiii
dah 2015 dah
syok tengok orang lain update blog
aku pon nak update jugak lah
haha

kejap jek dah 2015
aku masih tang tuuu jugak
yang nampak perubahan pon si kecik tu laaaa
dah makin tinggi wey
sampai boleh panjat atas meja makan!
gegegege

sebenarnya harini aku malas nak gi lunch
sebab tadi ade discussion pastu dorang kasi nasi lemak
jadi masih kenyang
so kite lepak ofis sajorrrrr
sambil browsing itu ini gosip gitu gosip gini heheh

aduh dah 2015
tapi bilik aku masih tak berkemas
haritu dapat meja baru dengan kerusi baru
tapi masih tak sempat nak kemas
sebab minggu pertama kerja seminggu pergi kursus
so kirenya ni baru hari ke3 la aku bekerja untuk tahun ni
eh ke3 apenyaaa
ke2 laaa
sebab semalam aku MC
cherry berryyyy
haha

emm pe lagi ek
hujung bulan ni adik aku si nenet nak kawen hoiiiiiiiii
dah apply cuti awal awal dah
tetiba semangat
sebabnya yang last kannnn
pasni... sadaqallahulazimmmmmmm
hehe
pasni.. sama sama bersaing membesarkan keluarga pak majidddd
aminnn.. 

k laa..tu je nak bebel
daaaaaaa~~~

*pompuan gomoks yang tau diri dah gomoks tapi taknak buat pape*
:P


No comments: