Thursday, May 15, 2014

setahun 3 minggu usianya di kala mula berjalan

video


Alhamdulillah.. anak mama baru dapat kaki.. tahniah sayang.. hihi.

Excited mak nye anak sudah berjalan.. comel jek tengok die jalan jalan jatuh.. tapi berusaha jugak nak jalan. paling comel pagi tadi la.. bangun tido terus nak jalan.. jalan jek jatuh.. haha.. mamai agaknyaaa..

Anak ku fatihah ni.. lain dari baby lain. haha. die boleh merangkak nak dkt setahun.. lambat kan? tapi aku  tak risau sebab dia aktif.. cuma belum mahu merangkak. ataupon dia nak terus berjalan.. sekali tup tup.. tak lama lepas merangkak.. dalam sebulan jek, terus berjalan.. 

minggu lepas lagi dia berjaya berdiri tanpa berpaut.. cakap kat husband, "bie cuba tengok fatihah..dia dah mula diri sendiri tu mesti tak lama dah tu dia nak jalan" sekali.. memang betul.. seminggu pastu terus jalan

syukur sangat moment pertama dia berjalan tu, berlaku di depan mata.. weeee.. 

terus amek henfon, laju2 rakam :D

tahniah sayangggggg.. mama dan papa bangga dengan anak mama yang cerdik dan comel ni.. ahaksss ;p

No comments: