Monday, January 13, 2014

masih di sini..


isnin 13januari..ramai cuti hari ni.. syukur masih di sini lagi.. wlpn aritu ade ura ura nak kena tukarkan ke hq, nasib tak jadi.

dah tua dah aku.. dah 30 tahun ni.. kof kof.. jadi, persekitaran kerja yang tenang itu penting wlpn keja stress macam apa atleast ada secalit ruang indah untuk suasana kerja yang mendamaikan..

biarlah kerja stress cemane  pon, janji dekat dengan rumah dan anak...

tu je la saje bebel.. hehehe..

daaaaa!

No comments: