Thursday, October 25, 2012

sorang2 kat ofis


jeng jeng jengggg..

ko neves tak kalau ko memang la sorang2 dalam bilik ni.. tapi atleast ko tau bilik sebelah dengan bilik depan ada orang.. tapi tetiba ari ni memang ko sorang2 jek kat level ni.. level paling atas plak tuh. neves tak neves tak neves weiiiiiii

aku ok jek sorang2 kalau hari lain. sebab tau ada je orang lain kat floor tu. tapi hari ni ramai gileeee cuti. tadi bilik sebelah ade la sorang tapi minah tu pon dah cabut balik dah pas lunch. hoho. aku call pon xde sapa angkat so sah la kan dia dah cabut?? koserrrr aku nak tengok kat bilik dia. haha.

ni pon sebbaik aku dah buat backup kat bilik server pagi2 tadi lagi. hikhik. bilik server tu gelap sikit. masuk baru bole bukak lampu. tuh yang saspensssss tuh.. padahal aku duduk pon memang sebelah bilik server. hikhik.

ni plak tengah pening pala ni air tetiba takde. nasib aku sempat basuh tauuu. hahah. acanerrrr nak buat ni?? TP tak nak kasi cuti je ke weiiii.. adoilaaaaa

k ar.. nak g surau lah. surau ada kot air. tadi turun bawah de sorang mamat tu kate surau ade air. tapi surau jauhhhh. terpaksa mak naik keta. padahal still dalam kawasan ofis jek. hikhik. comel x? :P

last skali.. selamat hari raya korban yeeee. maaf zahir batin. malam ni balik rumah mertua yayyyy.

ps: hari ni genap masuk 3 bulan. ^-^

No comments: