Friday, September 14, 2012

kena tukar la pulak huhu

assalam..

kesahnya.. hari isnin hari tu kan aku lapor diri kat kementrian. pastu tunggu la ramai2 dari hari isnin sampai smalam sebab nak tgu tau posting kat mane

so aku adalah posting di jps kl.. okay la..pagi ni pkl 7.20 dah sampai..walaupun very the scary nak sampai sini..canetah bole lalu hutan2 istana lama segala..

sampai sini jumpe pegawai sini katenya aku nak ditukarkan pula ke jps ampang..so ni tengah tgu surat la ni.. tadi google2 dekat gile la tempat tu dengan rumah. 3.4km jek..estimate time 7minit je. curlast x? hehe

wlpn smalam dah terbayang dah bole dating dgn asben pas keja sbb ofis sini dkt dgn ofis asben.. tapi takpela.. dkt dgn rumah pon Alhamdulillah sesangatttt

senang la nanti nak tinjau2 anak time lunch ke apa kan.. hee

eh anak?? hehe

insyaAllah.. 9may2013 due datenya.. korang doakan ek? doakan aku dpt kerja senang2 je.. xdelah aku stress nanti hihi.. dan doakan selamat semuanya hingga melahirkan.. aminnn..neves niii

thanks korang :)

posted from Bloggeroid

7 comments:

Norfaizah Shafie said...

Muni,

tahniah sayang... dapat kerja baru + baby in future. Semoga semuanya selamat amin

@YUNID@TI said...

wahhh tahniah da dpt kje ok..... pas ni nak dpt baby..... tahniah tahniah.... semoga selamat semuanya... take care

mun-e said...

kaklong.. thanks..Alhamdulillah..tu la hrp2 ok je..huhu


ayunidati. .mekasih :) tlg doakan tauuu hee

awal lg ni.hrp2 xde alahan teruk huhu

aYenZ JamiL (^0^)/ said...

alhamdulillah..tahniah mon..!! semoga rezki dari Allah sentiasa melimpah untukmu..aminn

Firdzah said...

Mun-e, best giler ok.. Keje dkt ngan rumah... Alhamdulillah :)

Dan tahniah tau.. InsyaAllah, moga semua sihat, selamat..

mun-e said...

yen.. mekasih yen.. aku doakan pasni rezeki tuk ko jugak :)

fiza.. tu la.. bsyukur sbb dkt dgn rumah.. 4 trafik light dah smp rumah hee. tq doakan.. aminnn

sidek moon said...

Double congratz :-)