Tuesday, August 7, 2012

mee kari dan santan durian

ahad lepas buka puasa ramai2 kat rumah mak..salunye buka hari sabtu tapi since sabtu mak balik kampung, masing2 lak ada hal lain..so berkumpul hari ahad.. tu pon ktorg suami isteri sampai bile dah siap masak sume..hiksss *amponnnnnn*

mak buat mee kariiii... wooowoowoooo.. pastu ade jugak nasi lauk ayam sambal.. dap nyeee. pastu abg ipar bawak durian yg dalam peket2 tu..terus mak buat santan durian.. dapppp sangattt



haha sampai tumpah2 time tuang.. ciare ko balik ganu kan.. kalo x..mmg dh nak jemput ko dtg makan mee kari di rumah. huhu.. nnt aku suh mak aku masak lagi yeee time raya hehe



santan durian letak cili..kalau kat rumah MIL, xletak cili tapi letak gula.. haha.. xbape kena la dgn tekak aku sebab dah manis,manis lagi.. hee



ayam masak merah..makan dengan santan durian tu..pehhh..pastu gigit cili..pedas menyengat kate kooo



yesss..mula3 aku makan mee kari sepinggan penuh pastu makan nasi..hakhak..dasarrrr!

ps: suke la plak ceta korea gentlemans dignity.. mula asben layan sorang jek tetiba aku pon sangkut..ceta pasal laki2 bujang umor 41 tapi masih mcari cinta.. hehe

posted from Bloggeroid

No comments: