Friday, August 10, 2012

chit chat raya

tahun ni raya kat rumah family ku dulu.yayyyy. so tahun ni tema adalah sedondon..auwummm

aku baru tempah 3 pasang baju kurung..so itu sume consider baju raya lah. tudung pon dah dapat. 2 chiffon 2 layer 1 selendang half moonnnn heheh

semalam g jalan tar untuk beli lagi baju kurung. kate nak masuk kerja baru kan.. dah tu gomeng so harus topup baju kurung banyak2 sebab yang lama banyak dah tak muat kahkah. so dapat la 3 helai smalam tapi rasa macak nak beli lagi. hehehehehhhe *jeling kat suami*

kasut raya pon dah ade wiiii ;) beli wedges satu beli kasut tutup satu.. untuk bawak pakai g kerja nanti.. hehehe. so skang keta aku adalah penuh dengan kasut. pening kepala encik suami.. ngehehe

aku stat cuti jumaat depan sampai jumaat berikutnya.. pastu naik raya ade 4 hari lagi fid ofis skang.. after that.. wa chao dulu bebeh!

so korang sume cane? raya sakan ke tak sakan? hihi

posted from Bloggeroid

No comments: