Wednesday, July 18, 2012

tensen tengok ending ameera episod last!!

budus giler ending ameera..warghhh tensen!!!

apeke lembab polis kejar si farok jahat tuhhh..kalo bg kat hero ceta korea cam iris ke..athena ke..kejap jek dah setel. huhhhh. dasar ceta melayu..! *tp aku layan jgk sampai abes.. huahua*

nasib baik la jalan ceta ok..ending jek x best!

nasib baik jugak syamsul yusof tu bole tahan ensem. erkk?? pon boleeeeehhhh

cop cop.. sempat lagi amer ngan ameera berpeluk bagai before amer mati.. auwwwww.. padan muka aidil kalo tengok ni.. huahuahuahuaaaaaa

sweet la dorang.. tp syamsul yusof dah ade awek.. eh rita pon masih isteri kan.. hahaha

okeh..nextttt

posted from Bloggeroid

5 comments:

Cik Seni said...

kan..tensen je ending camtu...polis tu bukannya kejar jauh sangat dari si farouk tu..tetibe farouk boleh terlepas, dah macam menunjukkan kelemahan polis pulak...aku tensen jugak bila amir mati...tak nak la amir mati, nak diaorang hidup bahagia bersama...huhu.

rita cantik sangat dalam citer ni. :)

Cik Seni said...

yeeee...tensen jugak!!!! dah macam menunjukkan kelemahan polis pulak bila farouk terlepas...lepas tu biarlah amir tu hidup, bolehlah diaorang hidup bahagia bersama2, lagipun mak amir pun dah insaf.. :)

tapi suka sangat tengok rita + shamsul dalam citer ni...rita sangat cantik :)

dd dudu said...

aku pun xpuas ati ngn ending. motip polis x dpt kejar si jahat tu. perlu ke amir mati? ahuk2

suwit laa dorg, aku suke je ^_^

Cik Seni said...

dua2 komen aku ada? tadi ada error masa aku komen yang 1st tu...penat aku taip sekali lagi...huhu

mun-e said...

seni..haha aku men approve jek sbb xtau nak approve mane satu hihi.. mekasih sbb type balik berusaha jgk tglkan komen hehehe

dd dan seni.. aku sampai skang masih xbole time kenyataan okehhh aduyaiiiii sengal tul ending cam gini huhu