Sunday, July 22, 2012

salam ramadhan..

hew hew sudah masuk 2 ramadhan baru nak salam ramadhan kann..derrrr

so puasa tahun ni same la macam tahun tahun sudah tidak sah kalau tidak mengupdate gambar makanan kan.. ngehngehngeh..

so anda bersedia?? bersedia atau tidak bolos saja dinding itewwww.. kui kui kui



ini aqil.. berumur 6 tahun. ibu nye ajar dia puasa penuh tahun ni.. 1st ramadhan kirenya die berjaya laaa utk bertahan hingga berbuka.. tapi nak dekat2 waktu tu ade la berdrama sket.. haha.. biasa lah budak2 kan.. aku dulu time tadika puasa sekerat hari jek.. kuikui.. congratz aqil!!! mintak kat paklang duit raya nanti ea.. hihi




jeng jengggg.. rendang ayam masak dengan pucuk ubi.. dap dap dappp



mee goreng basah.. hehehe



last skali.. kuih buah melaka air tangan aku sendiri.. wahhh!! festime okayy blajar buat hehehe.. senang jek nak buat ni.. sumpah sedap.. nak resepi? :-P



walaupun masak..tapi nak jugak tu gi terjah bazar..hoho.. saje la.. cari air tebu sejug.. karipap 5ketul.. besttttt nek motor g bazar.. pinjam motor amry.. hehehe

sekian sahaja kisah buka puasa 1st ramadhan tahun ni.. di rumah emakku.. 2nd ramadhan adalah di rumah sendiri.. kite berjumpa di next episod okay.. cewahhh

posted from Bloggeroid

No comments: