Tuesday, June 12, 2012

panas panas panas panas badan iniiiii



korang rasa tak panas skang? aku rasa skang panas melampau2 lah.. ke aku jek rasa camtu sebab lemak kat badan ni haa bertambah? T_T

thinking of buying portable aircond.. dah gi survey beberapa kedai tapi tak banyak choice laa.. wuuwuu.. kalau nak beli aircond jek tak tau la tuan rumah ni kasi tak tebuk2 dinding rumah dia.. lagipun weols plan nak beli rumah.. macam rugi plak kos pasang aircond kalau gune sekejap aje kan walaupunnnnn tak tau la bila beli rumah nya.. hahah

panasnyaaaaaa lahaiiii~~ nak tidur peluk2 pon tak syiok.. rasa macam eh panasnyeeeee ke tepi sikit! gitewww *opsss sensored ke tulis camni? =P*

ke panas sebab banyak dosa ni?

*sobs*

ni la contoh portable aircond.. bole pindah pindah gerak gerak.. cume ade macam paip tu la.. kena halakan ke luar tingkap *tak berkenan ade paip tu.. cam buruk aje*


camni lagi hazab rupenya kan? hahahaha


tak kesah laaaa.. janji sejokkkk dan nyaman.. skang ni bangun tidur jek, cadar basah okeyyy.. basah dengan peluh.. huhu

haiyooo terpaksa lah korek korek duit tabung.. portable aircond, come to mama and papa plessssss *hugs*


No comments: