Thursday, May 24, 2012

musim ganti posa..

hehe..ramai yang posa minggu ni..termasuklah aku..mebi sebab dah masuk bulan rejab kot

dulu dulu aku suka ganti awal awal tapi sejak kebelakangan ni malas sudahhh hakhak

fuh tinggal 2 hari lagi ni nak ganti.. minggu ni aku posa isnin selasa ngan hari ni..smalam cuti..cuti penat :p



ni menu hari isnin.. sambal udang dengan masak lemak pucuk manis tu beli kat pasar malam jer..ikan tu je yang aku goreng :p



ni bukan menu hari selasa ni smalam punye.. haha.. lauk ala kadar je..nasib baik ade cili paste..senang sikit keja.. hihi

oh ya hari selasa tu bebuka dengan budak2 ofis kat midvalley.. ramai yang posa haritu..budak2 laki pun posa.. comel je budak laki posa.. eh husband pon posa..so husband pon comel la kannnnn hahahahakk :p

hari ni nak berbuka dengan husband..kat area sogo la kot.. hee

posted from Bloggeroid

1 comment:

aYenZ JamiL (^0^)/ said...

mon..ada resepi tomyam x?