Sunday, April 1, 2012

is at HKL again..


ayah kena admit lagi..dari jumaat..

what ayah need right now is support dari anak2 keluarga.. what we need right now is kesabaran menjaga ayah

masa kecil..ayah yang jaga kami semua.. keta takleh start batteri kong,ayah yang pegi tukarkan. ayah yang tolong bayarkan loan keta tetiap bulan. ayah yang salu belikan nasi lemak atau bihun atau karipap pagi2. kadang2 aku lupa leka dengan keadaan ayah yang tak macam dulu.. aku tahu ayah dah tak sama macam dulu tapi cepat2 kubuang fikiran tu jauh jauh sebab aku takut nak menghadapi hakikat!

walaucemane pun, ayah harus redha dengan penyakitnya. kami pun harus belajar menerima hakikat. kite semua akan menjadi parent yang tua satu hari nanti. apa yang kite lakukan terhadap org tua kite, itu yang akan kite dapat nanti.

sama2lah kite..as a family.. support each other..

insyaAllah..ganjarannya nanti.. di akhirat sana.. aminnn

posted from Bloggeroid

2 comments:

veesakura said...

semoga ayah ko cepat sembuh. aminnn

mun-e said...

thanks ina :)