Monday, April 16, 2012

annual dinner 2012

frust sebab datang lambat..jalan jam giler..kalau x mesti ade chances tuk best dress..wahhh gila perasannn.hahahah..takdelah biasa biasa je baju i.. huhu



with imah :p biasa2 je kan bajuku huuu..shawl tu aku buat cam ala ala tudung siti hehe


posing konon nak tayang cincin :p


baju tu ala ala baju kelawar..kalo kembang memang serupa kelawar dah.. tapi memang tak lah macam selimut..hahahaha

nasib baiklah husband tak ikut..seksi nak mati penari2 yang perform malam tu..tersembul sane tersembul sini. koserrr aku nak snap gambar. hishhhhh..yang laki2 tu suke la tu. siap pandang tak kelip kelip. hehhhhhhh.

tapi aku tak tau la tulen ke tak dorang tu. hahaha

ps : malas nak letak banyak2 gambar sebab ade yang seksi xsesuai uuuu

posted from Bloggeroid

No comments: