Thursday, March 8, 2012

malam ni rajin masak woot wootttt


inilah dia.. sebab dah lama sangat tak masuk dapur atas tujuan memasak *masak air, bakar roti tu tak kire la kannn*, jadi bila dah masuk tuuuu kemain lagi upload gambar sane sini sebab nak tunjuk. MUAHAHAHAHA

heheh

bukan apa, sementara bawang putih bawang merah dekat gobok tuh belum tumbuh pucukkkkk... kekekeke.. moh lerrrr kite ke dapur :B

satu lagi malam ni rajin nak masak konon-kononnya sempena malam jumaat hari wanita sedunia la kononnya. so feeling feeling wanita gagah la kejap hehe. cewah kemain lagi ayat ko kannn macamkan masak gulai lemak siput sedut ke asam pedas ikan parang ke apa keeeee.. padahal~~~ tengok je lah kat gambor bawah ni, nak type pon malu. hakhakhak




hubby~~ ur dinner is ready~~~ sambil buat2 lambaian menggoda.. muehehehe

bye!


No comments: