Thursday, March 22, 2012

kenangan zaman cintun

...part 1. maksudnya nanti2 ade la part lain..kalau teringat la.hehe.


tadi gi ofis borak2 dengan si imah kawan secarpool gue.. pastu kuar la lagu kaka dengan zizan..lagu die camni.. "bawa..daku pergi...pacu laju laju kita lari dari realiti.." so aku cakap kat imah yang aku suka stok lagu camtu.. yang catchy..yang gedik2.. *kecuali lagu najwa latip cintamukabuku tu yekkk* hahah

teringat masa jaman bercintun dulu..aku pernah rakam satu lagu kat henfon and kasi lagu tu tuk asben..LOLOLOL.

memang aku nyanyi lagu tu khasss tuk dia. kat awal lagu tu, siap cakap "awak..saya tujukan lagu ni khasss untuk awak" Kahhhhhkahhhhhhkahhhhhh *gelik gelik*

yang kelakarnya satu malam asben aku pasang lagu kat mp3 die kat ofis tu..pasang kuat2.. tetiba die kate terkuar lagu tu versi nyanyian aku.. wahaha.. de dengar bunyik "awak.." cepat cepat die stop. wakaka. nasib baikkkk. kalau tak mau kakak ofis die bergelak guling guling secare berjemaah gitu :))

eeeeewwww gewdix sungguh daku di zaman dulu kala :-P

posted from Bloggeroid

No comments: