Monday, February 27, 2012

husband dan bola..

husband ku memang gilerrrrr dengan bola. sangat sangat obses. kalau die tgk club kesayangan dia main especially..kemain mulut tu bising. hahah. kadang aku diam jek tapi lama lama bila dia bising cam aku tak wujud jek baru aku bersuara la.. haha

lepas tu aku kata dia obses ialah dia sanggup kalau bangun pagi pagi buta nak tengok bola. asal aku terbangun jek rabe rabe sebelah ehhh hilang?? tengok2 dok tengok tv.

gigih betul.. kalau aku la, baik aku tidur je..muahahaha

kadang aku saje jek..time die tengah tengok bola time tu la aku mintak tolong itu ini. hahah. saja nak test tengok dia cane. so far..ok laaa... die tolong je walaupun kadang2 kena panggil 2-3 kali baru dia pusing. hihi.

anyway.. tak kesah la minat dia tu.. janji sejauh mana pun dia layan minat dia janji dia tetap ada dalam rumah.. kannn.. dari dok tengok kedai mamak ker.. hish itu lagi haru

nasih baik dia suka layan gosip artis jugak.. sama cam aku.. hihi




luv u ketat ketat :-*

posted from Bloggeroid

1 comment:

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ said...

asben saya kembar joran.. hhuhuuh
pantang ada masa, kelek btg jorang la..
dh bukan hobi dh!