Saturday, November 12, 2011

tukar tangki air

rumah sewa ktorang duk skang ni rumah dah lama. pastu tangki air nya tak pernah bertukar. dari awal kawen sampai la nak masuk 8 bulan ni tak tukar2 jugak :D

air memang karat la.. sebab tu ktorang beli air mineral :/

masa raya haji hari tu tetiba tangki tu bocor! bukan satu lubang malahan tiga lubang!! hamek kau ayat skema sudah keluar hahahaha




inilah dia tangki lama yang dah dipotong dua.. style lama kot memang guna besi




bahagian dalam. karat tak?? karat tak?? karat kan?!!!! bak kate huzz, nasib baik rambut ktorang tak bertukar jadi kaler gold sebab mandi air karat selama ni :'D




tangki baru. PVC. compact, style lagi bergaya. cewah.

pakcik sedareku yang jadi tukang renovate ni.. selain tu dia juga bole pasang kapet, renovate ofis dan sebagainya. cewah iklan lak :P

so, paip korang bocor?? nak tukar tangki air?? nak pasang kapet penuh satu ofis??

nah, sila tinggalkan komen :P

ps: lum abes sepenuhnya ni tinggal nak kemas suma. adesss tengah tahan nak kenchhhh ni. muehehe

- Posted using BlogPress from my iPod

1 comment:

Little Hannah Collection said...

Area mana ni? Senawang buat tak?
Siti 0179573613