Sunday, October 9, 2011

saje je

hari ahad.
tadi lunch nasi beriani dgn ayam massala kat masjid jamek. terbaik laaaa. sedap giler!! lagi sedap dari insaf

semalam best. semalam g rumah mak. lepak2 pastu ramai2 gi makan mee udang mak jah kuala sepetang. eh bukan lah makan sampai kuala sepetang nun tapi makan kat kedai nya kat wangsa maju. dekat je dgn wangsa walk.

terbaik lah mee udang!

lepas makan, mak ayah balik.. ktorg gi wangsa walk. main boling jalan jalan. hehe. nak bitau ke sapa yang menang smalam? welllll takyah la cakap kannn. muehehe

malam pulak jalan2 kat klcc. lepas isyak baru bergerak. so sekejap je la kat klcc. sempat masuk uniqlo jek. sempat jugak la beli sumting haha.

best lah baju2 dalam uniqlo tu.

pastu makan kat sri rampai. kedai nama said ali. tagline singapore kuala lumpur jakarta. perghhh tagline gimik je lebih. menu sama je macam kedai daring tomyam tu. sedap lagi daring tomyam. cume takde unifi la cam said ali.. hehe

k la saja je ni.. sakit kepala la. skang badan lmbt makan sikit terus angin sampai kepala.. wuu


- Posted using BlogPress from my iPod

No comments: