Friday, October 14, 2011

haysooo


masak mee hailam malam ni. ikut resepi buku chef hanieliza.. tapi tak sedap la rasa dia..

aaaaaa

pas masak rasa tak sedap terus call mak. mak punya lain.. bawang besar tumbuk ngan lada hitam. resepi chef ni letak sos tomato tumis bawang putih jerkkkkkkk

aaaaaaa

nak masak mee hailam macam mak buat uuuuu

takpala.. dah masak, makan aja lah..

suami, pastikan abes yaaaa. peluh peluh binik comel mu ini masak tauuu. hehe

malam ni tahajjud cinta episod last rupenyaaaaaa... sebbaik tak de plan gi mane2. hehe.

seri tak larat ustaz~~~ kate seri setelah di'ehem ehem ustaz shauki 4 kali sehari. perghhhhh ustaz shauki tak penat ke weiiii. buku kate, kalau ehem ehem umpama berlari selama 30minit. kan?

LOL




eh adik adik yang tak kawen lagi, sila abaikan. =P

motif ceta pasal mee hailam tak jadi pastu masuk topik ustaz shauki? NGEEEE

update: eh sedap jugak mee hailam ni. letak kicap lebih2 sikit. lada hitam lebih2 sikit. sedap jugak akhirnya. yayyy

No comments: