Thursday, October 13, 2011

10 katenya..



hari ni cukup 7 bulan kami kawen kalau kira ikut tarikh sanding hehe

pagi tadi cakap dgn husband pasal dah 7 bulan kawen. tanya dia, apa perasaan dia?

dia jawab
.

.

.

.



rasa cam dah kawen 10 tahun.


motif rasa lama?? hakhak. aku rasa cam baruuuu je malam pertama berlalu. ehhhhh

wahhh baru 7 bulan sudah berani buat ayat makcik2 hahahaha

pagi tadi, bateri keta adalah kong. tanjat gegirl tau bila nak stat tapi tak leh. pastu alarm non stop bunyik. ngeee

rasa baru tahun lps tukar bateri keta, ni dah tukar lagi. syukurlah dia kong before gi ganu nex week. hoho. weekend ni plak nak kena tukar tayar lah.

asben, hadiah besday saya nanti saya nak tayar keta lah. sekali dengan sportrim yg sporty. boleyyyy??

:P

- Posted using BlogPress from my iPod

No comments: