Wednesday, September 28, 2011

tugas itu x akan penah selesai

haduhh ngantuknyaaa.. tgh xde keja ni sbb ada benda pending.. eee nak jer merayap gi starbucks kejap.. beli frapuccino pon layan neh

huuuuu

kan best kalau ade geng kaki ngelat cam dlu.. T__T

oh tetiba seteresss teringat kain baju 2 bakul lum lipat lagi.. ade je haa kat atas sofa. pastu ade satu bakul plak nak kena setel hari ni. rumah ktorg wlpn baru duduk berdua je... 2 hari je dah penuh baju nak basuh dlm mesin 8.5kg tuh.. ktorg ni rajin mandi tukar baju ker? asben lagi la.. malam tidur pakai lain.. solat subuh kang pakai lain.. hoho


pastu petiais plak dah semakin penuh dgn ayam keras kejung.. dgn pulut kuning mee kari tah apa lagi la yang dah tak elok tu.. nak kena kasi clear plak

haiyaaaa cane ni?

kul 7-8 nak kena layan soffiya.. pastu nak tgk ulangan cinta elysa smalam punya..

oh busy sungguhhhhh. cepatlah weekenddd T_____T

balik awal la rini




semalam layan jco minum mochabella sorg2.. layannnnn

- Posted using BlogPress from my iPod

No comments: