Friday, September 16, 2011

tetamu raya pertama :B


salam malaysia day ^_^

hari cuti , ktorang awal2 pagi dah bangun solat subuh pastu tidur balik. hekhek. bangun 8 pagi, layan perbarisan kat TV kejap. pastu basuh2 baju then bersiap gi sarapan kat gerai nasi lemak sedap sebelah 7E wangsa melawati..

aku makan nasi kerabu, suami makan nasi lemak. :D

ni suami gi solat jumaat.. sempat dia sms bitau "sedapnyaaa air kelapa ni" cissss jeles i :P petang ni mak ayah adik badik (yang mana ada) nak datang beraya di rumah.. emmm ngat nak masak sikit.. pastu nak beli.. eh mane leh bitau. tak seprais la :D

nanti i tayang menu okeh. cewah. macam grand plak bunyik nya padahal biasa biasa je.. kekeke. sapa lagi nak datang beraya ni? rumah kami sentiasa terbuka okay ;)


3 comments:

dd dudu said...

nakk nakk datang ;P

mun-e said...

yeke dd.. hehe

tp dd, kena naik tangga tgkt 5 cane? xde lif..uhuk uhuk

dd dudu said...

hehe bawak turun bakul gune tali, pastu aku masuk dalam bakul tu yg ditarik oleh ko gune tali hak hak.

cara tu dulu slalu org flat aku yang tingkat2 atas wat untuk beli nasik lemak kat bawah tangga umah :'D