Monday, September 12, 2011

sebungkus tak cukup wehhhhhhh

tadi gi pasar malam. malas nak masak malam ni. suami pon pelik sejak balik raya ni napa aku taknak masak time malam. pastu majuk2 paksa dia balik awal suruh belikan makanan sebab lapar. hihi. buruk pangai ;p

tak tau nak masak apa laaaaa. tak tau nak makan apaaaa. sebab tu la. huhu.

tadi beli keow teow goreng, mee goreng, nasi lemak ngan cempedak goreng 5 ketul. nasi lemak tu singgit je... nasi lemak kerang. ala yg size kecik cinonet tu je... ade jugak nasi lemak ikan masin, nasi lemak udang..

tau tak.. aku nyesal sangat sangat sangat beli satu jerrrrr.. dah la satu tu plan nak share rasa rasa dengan asben.. sekali sedap gilakkkk plak tuh. tangan aku tak leh stop nyuap. tanpa rasa bersalah terus abeskan. huahuahua. pastu dah makan call suami mintak maaf sebab dah abeskan nasi lemak kerang super sedap itu. hihihi. padahal dah call before tu cakap nak share sume2 makanan tu. nak rasa sume2 :P

eh cepat la isnin depan.. aku rasa perut aku ni makan 4 bungkus kot baru kenyang. suami plak, 6 bungkus.

hew hew hew

;p

No comments: