Wednesday, September 7, 2011

kena tegur..

pagi td time bersiap2 g keja, hubby menegur aku. die kate,

syg tau tak syg tidur kejap ngereng sane kejap ngereng sini. katil ni die conquer sorang. kita nak tidur pon tak bole.

buwahahah. nasib la kan dapat bini tidur buas :P

tapi aku tidor memang suka tidor senget. kalau kepala katil belah sini, aku tidur pukul 3 dari arah kepala katil. kadang tidur pukul 9.. kadang tidur pukul 2 suku.. wahhhh :D tak suka la tidur tegak2 pukul 12, nak la tidur lain dari yang lain sikit kuikuikui

sian suami ye.. takde space nak tidur hihi..

tapi lepas daripada tu sempat plak die menegur peha aku yang bersesulit ni. motifff? sentap hati peha mak tauuuu

yela yela bulan depan g gym balik.. bulan ni freeze lah :P


- Posted using BlogPress from my iPod

No comments: