Monday, September 5, 2011

beras faeza herba ponni taj mahal..

hari tu, masa penghujung bulan puasa.. dalam hari rabu tak silap, beras dah abes. oh ktorang guna beras jasmine tak silap, tapi tak suka la.. banyak beras buruk2 tu. ke ktorang beli gredmurah? hehe. ye la kot. beli yang 12.90 jek 5kg..

lepas tu, kononnya kali ni nak makan beras sedap la.. so plan nak beli beras taj mahal.. aku pon confident jek pilih2.. sekali rupenya aku terbeli beras herba ponni.. which is beras tu sebenarnya khas utk orang sakit diabetes.. berasnya tak berkanji.. jadi rasa dia pon tak feel laaaaaaaa =D

hish memang tak feel. sebab kalau kite makan nasi kan ade rasa manis2 gitu (tu yang buat gemuk tu) tapi skang makan beras kurenggg jek feel dia.. hukhuk

tapi bagus la kan beras tu sebab beras sehat haha. tapi memang tak feel. adesss. dah tu, mak aku plak hari tu, katenya beli beras wangi siam. sekaliiiiiii macam kena tipu jek sebab beras tu bila jadi nasi tak macam beras siam pon. tak berderai langsung. yela beras siam harus berderai2 gitu. nak kate terlebih air, tak kot..

so, nak tukar kasi beras herba ponni tu kat mak aku pon, mak aku pon terpakse habiskan beras siam tak sedap die tu. hahahaha. haih laa macam macam hal anak beranak dengan beras =D

takpela, beras tak feel pon tak feel la... janji sehat, ye tak? =D ni confirm 3 bulan lagi baru abes beras ni. huhu. yela, dah tak bulan posa kan. jarang la sikit masak nasi nya.. heee



No comments: