Thursday, August 18, 2011

tahun ni raya rumah mertuaaaa wuuuuu

tgh berbaring di surau ni. hamboii kelas kak maria siap berselimut tidur muahaha

emm jom sembang2 psl raya?

tahun ni aku beraya kat rumah mertua dulu. pulang hari ahad tapi hari sabtu haruslah berada d rumah mak dulu.. abeskan masa ngan family sblm balik beraya kan.. ishhh sedih plak rasa wuaaaa sedih sebab aku mana penah tak beraya di sisi mak ayah adik badik sume. festime ni festime wuuuwuuuu

jap lap air mata bergenang jap

wuwuuu

aku suka rumah mertua. suka sangat. tapi time raya ni abg ipar n fam takde so ada mama papa adik ipar je. mebi sedikit tak meriah la kot tapi salunya rumah mertua di kunjungi orang.. harapnya ramai la nanti. aritu cakap dgn mama mertua on d fon, dia kate nanti bole la tlg buat biskut raya muahahha. teruja plak dengar. sebabnya aku tak penah buat biskut raya hihi. kecik2 time mak buat dlu ade la tlg2 sikit. tlg jaga ke tlg kacau tah. yang pasti penah curi 4,5 ketul time jaga wakakak

tadi saja sakat adik ku intan. type sms cakap, dlu2 time basuh pinggan ikut turn. turn pagi turn tgh ari turn malam.. so thn ni sume die kena buat pasal kakak2 suma dah kawen.. pastu aku send sms tu ke suma adik badik muahaha jahat aku

tskkk. sedihhh la festime nak beraya umah mertua ni wuuuu. takpe takpe. tahun depan, turn aku plak. hehe. balas dendam! nak tgk nanti suami nangis ke tak. muehehehe

k.. nak azan dah hehe

- Posted using BlogPress from my iPod

No comments: