Wednesday, August 10, 2011

sakit urat

is on sick leave today..

sakit urat ;( lepas satu satu sakit ku hukhuk tp aku redha. ini ujian dari Allah..

semalam kat ofis dah mula rasa sakit belakang. sebab smalam membongkok time duduk dpn pc. tak sengaja bongkok. agak lama plak tu. pastu bila sedar, memang rasa sakit mcm salah urat.

malam tu pas magrib try baring. bila bangun balik ya Allah sakit sangat kat belah kiri belakang. call husband nangis nangis. cepat2 husband balik. husband terus urut belakang tu. husband mmg pandai urut. lega sekejap. tak sakit dah.

pagi tadi bangun ok jek. tapi time bersiap g keja tetiba kaki kanan plak sakit. tak bole bengkok. tak bole jalan dengan betul. jalan kena seret je kaki kanan. ibarat lumpuh hukhuk

g doctor, doc check salah urat. doc kasi ubat legakan urat. dan kena makan ubat tu. maka terpaksa bukak puasa arini hukhuk.





keja dah la tengah banyak tapi tpaksa juga MC. huhu. festime mc tak suka. salu tu suka je mc. wuaaa

moral, sila jaga postur badan korang bila duduk. tambah2 lagi kita yang keja memang depan pc ni je 24 jam.

sekian.

- Posted using BlogPress from my iPod

2 comments:

nurpalestina said...

ubat sakit urat yg akak makan tu nama apa? ana rasa kaki ana ni sakit mcm yg akak kena tu...boleh bantu?
syukran.

mun-e said...

hi..ubat tu doc yg kasi.. gi la cek doc ya..saya xsure name ubat tu..