Thursday, August 11, 2011

orang rumah

semalam, lepas suami bawa ku ke klinik, on d way nak sampai rumah terserempak dengan pakcik dpn rumah ktorang. macam biasa, suami tegur la pakcik tu.

dia kate, "pakcik..baru balik dari klinik. orang rumah tak sehat"

orang rumah? hehe. tersengih dalam hati aku mendengar suami bahasakan aku dengan orang rumah.

orang rumah
orang rumah
orang rumah
orang rumah
orang rumah
orang rumah

=D

suami saya, dia tahu je nak buat apa. terutama waktu aku ngadu sakit. waktu aku mengadu rasa lenguh. best sangat die urut. macam urut dengan tukang urut. lamaaa plak tu die urut hehe.

suami ku tahu je apa nak buat. dia sentiasa ada di kala aku dalam kesusahan. apa lagi yang ingin kupinta dari tuhan? dapat suami sebegini indah sudah cukup utk membuatkan hari hari ku sangat bererti.

terima kasih Allah atas nikmat dan kebahagiaan ini. aku memohon kepadaMu agar kami akan bersama selamanya sampai ke syurga. amin.

ps: sementara masih takde 'henbeg' ni bole la asek ceta pasal suami je kan? kang dah ade 'henbeg' tukar plak ceta pasal 'henbeg' jek. HEHE.

- Posted using BlogPress from my iPod

2 comments:

Ciare Baha said...

henbeg dah on the way ke? MUEHEHE. ops soalan memain je tau ;p

bini edy said...

tahniah muni sbb dapat suami mcm RR!