Thursday, August 4, 2011

kami adalah pembeli tegar air mineral







hehe ni pon nak ceta ;-P

sebenarnya baaaaanyak lg yg dh jadi botol kosong tapi tadi dah letak semua kat rumah mak. nak recycle. bole kate mmg ktorg kat rumah minum air mineral je skg. gigih laaa beli botol besar 5.5liter tu. pastu gigih la suami ngangkut smp tgkt 5 naik tangga hikhik

air kat rumah ni agak karat kdg2. sebab tu la...

hari ni bebuka kat rumah mak. suami yg suruh. kesian kat minik die yang buka sorg2 je kalau makan kat rumah hehe. sebab awal2 dia dah cakap keja banyak kena stayback. takpela nak wat cane kan. Stayback pon okay gak, dapat baaanyak duit tuk raya nanti hikhik. leh request baju kurung raya pasni. hikhik. (confirm kena jeling ngan suami bila dia baca ayat ni nanti muahaaaa.. bape byk baju kurung daaaa) eh ade baju kurung cute sgt kat JJ wmaju. geramm je nak beli :-D

dan, sebab bebuka kat rumah mak, sahur kang makan ayam masak cili padi dengan asam pedas ikan :-D

mekasih makkkkk.. hehehe

- Posted using BlogPress from my iPod

No comments: