Tuesday, August 9, 2011

dpt suprise comel dari si dia :P

heheeeee ^___^

semalam, suami buat suprise comel. haha. semalam, lepas buka puasa, aku mandi dulu. pastu terserempak dengan suami yang nak mandi pulak lepas ku mandi. masa terserempak tu dapat rasa muka dia sembunyi sesuatuuuu je. haha.

tapi masa tu tak fikir apa lagi laaa. masuk masuk bilik, tengok,

aikkkk. ape keeee atas bantal ni???




gitewww susunannya haha. comel comel.

bukak bukak tengok ape benda la ni?




wahh beg rupanya! cuke cukeeeeeee




ni plak kaler purple kosong. hehe. motif kasi dua? harus la sebab die tau aku suka purple hikhik

terus jerit jerit nama suami dan kejar suami yang tengah mandi. haha. ecehhh mula dia taknak ngaku die yang letak. muahaha maharajalawak betul la suami ni xnak mengaku dah sah sah tinggal berdua je kannn :-D

anyway!!! sukaaaaaa sangatttttttt beg beg ituuuu. nak guna pakai g kerja hari ini jugak!!!!

heheheeee. i luv u suamiiiii. muahmuah. eh posa takleh muah :-P

hepi!!!

- Posted using BlogPress from my iPod

1 comment:

Mr n Mrs Zaidi said...

WAH SERONOKKKNYA DAPAT DUIT BEG...
SAYA PUN MINAT BEG TU SKRG...NAK KUMPUL SUME WARNA KALU BOLEH...HIHIHIHI...SIS, BEAR SIS TU SME LA DGN SAYA..HIHIHI..SUKA..SUKA.. XJELES KER EN SUAMI LETAK BEAR KT SITU??