Tuesday, August 16, 2011

dah selesai masak.. =)

Alhamdulillah..hari ni sampai rumah pkl 5.30 (cpt2 cabut :P) dan skang pkl 6.50 dah selesai masak sambal udang dengan terung masak kicap..weee tak sabarnya nak makan :-P




sambal udang




terung masak kicap

aku sangat suka terung. terung sambal cili merah dan ikan bilis masakan adalah feverrrrreeeet no satu ku. aritu mak masak. dah blaja cara nak buat dah hehe. pajeri terung pon suka. sedapnyaaaaa! pastu kalo makan nandos paling suka terung yang dalam grilled vege tu!!! suka sangat!!!

hehe

hari ni suami balik lambat lagi.. smalam, adala peristiwa sikit hee. aku ngadu2 kat asben sedih2.. dah la buka sorg kan lagi la sedih.. pastu lps magrib camtu asben call.. tanya syg nak tak ayam penyet. bie tapaukan. heee. so sahur tadi makan ayam penyet ngan sambal superrrrr pedasss. dapnyaaaaa

hari ni pon asben lambat lagi.. takpe lah. aku bkorban buka sorg2..janji sabtu ni dapat g shopping raya muahahahaha (gelak jahat :P) yela die stayback so keja siap so sabtu xyah dtg hehehe

ok je kalu nak g buka rumah mak kan tapi takpela.. boleh masak sendiri..mmg kena masak pon sbb masak skali tuk sahur.. lgpun aku suka feeling isteri-memasak-kemudian-tunggu-suami-balik-dengan-makanan-sudah-terhidang-atas-meja-bawah-tudung-saji

hew hew hew. suka gambaran tersebut :-P

hakhak :-P

- Posted using BlogPress from my iPod

No comments: