Monday, July 4, 2011

70%

di sebuah stesen pam minyak setelah selesai isi minyak

somi: syg nak pape?
isteri: taknak

5 mnt kemudian si suami pulang ke kereta menjinjing plastik hasil belian. suami mencapai air tin mocha lalu si isteri..

alaaa nak jugakkkk. mane latte syg??

somi menjawab sambil menjeling, tadi kate x nak pape? eeee.

isteri: alaa gi la beli lagi hehehe

somi : tu haaa gi amek kat plastik belakang tu

isteri: yayyy.. ingat jugaaaa awak kat isteri yaaaa hehehe

somi: huhh. nasib baik beli yg betul

isteri: hahahah. bagus bagussss saja ja nak test tengok memahami ke tak ;D bagus bagus kirenya bie dah 70% memahami syg la

somi: 70% jerrrrrr???????

isteri : ok la 70% ingat nak cakap 50% jer tadi :P


hahah. yayyy. rizal sudah mula memahami dirikuuuu. nak tapi kata taknak pastu dah faham aku suka minum apa hehe.

cuke cukeeeeeee :D pasni nak buat test lain plak :-P

somi kalau bace ni, i luv uuuuuu banyak banyakkkk :-*

No comments: