Monday, May 30, 2011

l a p a r ..

lapar....

dalam fridge cume ade makanan goreng goreng spt ayam goreng ayamas, meatball, nugget, sosej.. sayur mayur sume takdak. ada tomato je..

tapiiiiiiiiiiii

ade sardin satu tin besar. ade kentang. wahh~

nak g masak sambal sardin taruk kentang dan tomato makan ngan telur dadar. hehe. itu la makanan tengah hari hari ini ^_^

suami, saya sehat2 je tauuu. baru lepas mandi. tadi dah sapu satu rumah (nasib rumah kite kecik je hehe) and dah lap kipas kat ruang tamu. haaaa. baru la lajuuuu angin kipas ni. banyak habuk rupenya. hehe ^_^

suami, saya rindu~~ hukhuk

rindu kat mak ayah jugak.. semalam time call mak.. air mata ni laju je mengalir sambil cakap dengan mak. haritu masa sakit pon asek panggil nama mak.. huhu.. dah kawen nak masuk 3 bulan pon time sakit masih sebut nama mak lagi *_*

rasa bertuah diri ini ada suami dan masih ada mak ayah serta keluarga.. tak lupa juga ada kawan kawan yang ambil berat.. Alhamdulillah.. :)


No comments: