Wednesday, April 6, 2011

malam ni ngelat :P

oh tidaaaaaaaak.

tak ada mood nak update blog skang ni. cane?? hehe. rasa malas pula. rasa lebih suka membaca blog orang lain je. rasa lebih baik telek muka suami dari telek blog. hehehe.

tak lah. cuma malam malam agak penat lah balik keja, masak2, basuh baju, lipat kain blablabla. fuhhh. penatnya jadi isteri ni. tapi, SERONOK. seronok bila dapat layan suami macam raja. :)

tapi hari ni ngelat sikit. hehehe. petang tadi dari ofis terus balik rumah mak. nak amek roadtax keta. mak ku adalah agent insurans takaful skang hehe. so, senang. dia yang renew kan insurans dan roadtax. slamat tinggal kurnia~~ :P

maka, dengan muka tak malunya, aku sms kat mak

"mak masak apa harini? nanti kite nak bawak balik sikit bole? hikhikhik"

emak ku memang sangat baik. memang suka memewahkan anak anak dengan makanan yang sedap sedap hehe. siap call lagi tuuu tanya aku nak makan lauk apa. huahuahua. saaaaayang mak! sila la jeles korang ;p

so, tapaulah balik ayam masak kicap dengan ikan merah masak asam pedas. hehehe. licin kami somi isteri makan. sebbaik nasi adalah nasi lebihan semalam, so takde lah makan banyak sangat. eh tapi boleh tahan kenyang jugak lah :D

nasib la mokmok lepas kawen kan. heeeeeee.

cakap pasal mokmok lepas kawen. ade ke tadi kawan ceta.. cakap makcik dia kate kalo orang lepas kawen badan mokmok tapi bukan pregnant, orang tu mandul katenya.

apeke logiknya lah di situ kan?

hishhh!


1 comment:

aYenZ JamiL (^0^)/ said...

hahaha..ayat mcik tu wat aku gelakk..haha.

mon, ko untunglah mak ko dekat..waa..mama aku nun seberang laut..klu aku wat gitu hari2 paling xpun seminggu sekali..bankrap apiz..haha

bez kan rasa layan dorg mcm raja? aku pun skee..