Monday, March 7, 2011

suprise hadiah kawen yang tak menjadi :P


5 hari lagi.. haha.

hari ni lawak sangat kat ofis. pagi tadi.. tetiba dapat emel ade sorang ni fwd kat aku pasal budak2 ofis dok pakat nak beli hadiah kawen aku.

punya lah marah member aku yang incharge tu. yela.. dah sebulan dorang rahsia kan nak buat suprise hadiah kawen aku.. tetiba sorang ni senang senangggggg jek gi bocorkan rahsia.

kahkahkahkahkahhhhhhhhh.

takpe la.. still suprise jugak laaa sebab lum tengok lagi kannnn hehehe..



korang agak agak.. yang mana satu kah dalam gambar ni hadiah kawen tu?

ce teka ce teka :-P


3 comments:

aYeNz said...

sofa?

mun-e said...

heheheheeeee

(aci tak respon mcm ni? hahaha)

aYeNz said...

x aci..bgtau la..penat juga dorg nk ngangkut masa knduri ko nnti..hahahaha