Wednesday, March 30, 2011

puan muni x malu :p

tak jadi tidur rumah sendiri malam ni. postpone ke malam esok hehe. mekasih suami kerana extend satu hari lg heee

nak dengar ceta tak? ala nak ceta jugak kalo korang jawab tak pun :P cecita cecita.. heee ceta sambil tgu asben sampai :-P

hari tu, dengan confidentnya aku mengucapkan terima kasih kat sumone sebab dapat hadiah kawen dari dia.

aku cakap, mekasih puan S kerana kasi aku hadiah kawen even ko tak dapat datang punnnn :-)
puan S jawab, muni sory aku tak dapat datang tapi aku tak kasi lagi hadiah ko. nanti aku kasi yeee

opppssss

motif puan muni confident polident yg puan S sudah kasi hadiah kawen kat die??? hahahah. rasa2 macam nampak ade kotak dgn kad tulis nama puan S hari tu. hikhikhik.

malu i :P malu puan muni :P

ateee hadiah bolen tahan banyak sampai teman lupe sape kasi yang ni sape kasi yang tu heeee

neway, mekasih korang kasi hadiah~~ susah susah aja :P

Sent from my iPod

No comments: