Friday, March 18, 2011

nur amniya










geram geram geram sama budak bambam bulat bulat ni. hihihi.

tadi mak lang dukung ie.. ie tiduuuuuuuur je. takmo bukak mata pon. eh, ada la bukak sekejap tapi pastu ie tutup mata rapat rapat tak nak kasi bukak. hihi. gerammmmm dengan ie tuuu. kalo nangis, merah merah satu badan. hahah.

haihhh baby is soooooo adorable ^^

baby niya tunggu mak lang balik tauuuu.. kames depan mak lang balik yeee.. esok pagi, mak lang nak gi naik pelamin sekali lagi.. hihi. kali ni kat rumah mertua pula. pastu, hari isnin sampai rabu, mak lang gi honeymoon :-P kat penang jeeeee :-P

tido kat hard rock hotel... hehehe

pastu balik dari penang, tido rumah mertua sekali lagi.. jadi, kames depan nanti kite jumpe lagi yeee.. niya jaga diri baik baik yaaa.. jangan asek tido je... :-P

caaaayang ie.. muahmuah.

abg aqil pon maklang cayang jugakkk (kang jeles la pulekkk muehehe)

okay, nak gi sambung packing barang and apply inai balik. inai sudah cair. hehe.

selamat tinggal KL :-P






meh laaaa muka tecik tecik tuuuuu :-P



3 comments:

aYenZ JamiL said...

comelnyaaa..

wuu wuu wuu..nk peluk gak..nnti klu bby ada kt gombak..bgtau ar..aku nk dtg..hehehe

ja_on_seven said...

besorrr nye dieeeee... hik hik niya..sedapnye nameeee

ummihasan said...

waa.. tembam betul dia tuu.. kem salam along ye mun.. sorry sgt xdpt dtg wed ko aritu.. along bpantang umah ko la kan..