Wednesday, March 2, 2011

nasihat along

assalamualaikum suma..

hehe.. lagi 5 minit nak 12 tengah malam. pagi tadi kannnn.. tetiba teringat hari ni tinggal lagi 10 hari je nak nikah..

terus sms along ku.. cakap.. takutnyaaa..debar la pulak...

pastu along bagi nasihat2.. huhu sayu plak rasanya...

along cakap, lepas kawen tak leh malas malas (sekarang ni yaaa memang sangat pemalas :P)
along kata lagi, lepas kawen pandai2 bahagi kan masa keluarga sini dengan keluarga sana.. jangan lupakan keluarga sini plak.. (yang ni aku sangat sedih dengar =( )
along jugak cakap kawen ni tanggungjawab besar.. bukan nak fun2 jek.. (aku memang salu fikir kawen itu fun.. fikir yang indah2 je.. tapi nanti mesti datang benda2 yang berat kan.. realiti hidup.. mmg itu la.. jadi kena bersedia hadapi segala kemungkinan)



1 comment:

aYeNz said...

betul cakap along ko tu..
bahagikan masa secukupnya..kejar masa yg sentiasa xde (esp klu baru pindah masuk rumah & byk pmbersihan perlu dilakukan)
hadapi & tabah hadapi dugaan..
igt masa tu ko da bdua..so kene saling support menyapot

pndi je aku bg nasihat..tp aku sndiri pun tgh hiba hadapi dugaan & xhabes lg basuh umah- cermin sahaja lg..hokayy