Wednesday, March 9, 2011

last jumpa encik tunang

untuk terakhir kali jumpa sebagai seorang bujang

jumpa rizal tadi.. amek bunting yang dah siap and beli beberapa barang lagi.. jumpa kejap je. dah setel semua benda yang nak beli, makan kejap kat c4 tu.. bincang2 pasal lafaz nikah semua tu. suruh die prektis sebut depan ku. heheh.

harapnya rizal boleh melafazkan akad nikah dengan lancar nanti. aminnnn.

entah kenapa masa nak berpisah tadi.. hati tetiba sebak time rizal tanya sambil memandang tepat ke mata ku..

'dah bersedia ke?'

....
....
....

aku jawab 'dah' walaupun dalam hati.. tuhan saja yang tahu.. betapa aku tengah menahan getaran di dada.. tetiba rasa cemas dengan pertanyaan dia.. huhu..

saat nak berlalu pergi.. aku tengok muka dia.. macam sedih je.. macam sayu je.. aku pon sama.. wuaaaaa. dan sepanjang perjalanan balik aku dok nangis.

tak faham kenapa nangis.

:P

yang pasti.. teringat2 kembali saat pertama berjumpa.. macam tak caya.. lelaki yang aku jumpa dlu ni bakal jadi suami ku.. bakal jadi penemanku sepanjang hayat..

haishhhh..

touchingla pulekkkk hehehe..

well.. rasanya sume orang nak kawen rasa perasaan yang sama kot? ;)

p/s: iklan sekejap. baby along ku songsang.. kalo still songsang, next week die ceaser.. jadi, jom doa2kan baby niya nak turun kot bawah eh.. eh along, takpekan suruh orang doa sekali ? baby cepat lah turun eh.. cian ibu..



3 comments:

dd dudu said...

motip suh rizal prektis lafaz depan ko? haha mony monyyy~~~~

hah yekee... omma dd doakan baby niya x songsang yee...

mun-e said...

haha prektis sebut ayat je :P
kalo baby xmo turun, next week b4 majlis g perak operate nya.. xdpt la mak long g perak heheh

aYeNz said...

hmm rasanya mmg sebak mcmtu kot..aku pun mcmtu mon..dun wori..its normal..
tp sbnrnya lagi sebak bila cal sumone tp xberjawab..smpai pg nikah pun try cal tp still xbjawab..sedih yg amat..sebak tgk muka adik beradik aku yg bz nolong..sebak tgk mama yg sntiasa nmpk sedih sbb dat someone xhadir..

jgn pk yg mcm2 hokayy..ko kene pk yg baik2 n yg indah2 sahaja..jgn jd mcm aku..kne snyum slalu n ceria..so xrefleks pada muka nnt..

klu panas terik skalipun, ko jgn pk "huii panasnyaa" tp kene pk "waah..sejuk..salji je x turun lg nih.."