Sunday, March 6, 2011

ini pengantin nakal :P

6 hari lagi.. apa perasaan ya?? hihihih.

jujurnya.. masa aku tengah type ni, aku rasa excited sangat nak tunggu hari majlis. huahuahua. dah gatal sangat ye ko muni? hahaahah

tah la. apesal eh lum debar2 lagi ni. excited ade la. adess cemane ni nak tunjuk muka malu malu kalo excited terlebih ni? hahaha

hishhh serius lah. mane debar debar ni? lum muncul lagi kot :P die muncul sekejap2 je. yang banyak nya.. hepi lagi excited. yela.. sebab tak fikir pasal hari nikah. bukan tak fikir, takut nak fikir. agagaga. jadi, aku asek fikir pasal sanding je. memang laaa rasa hepi.. kannn. hihihi.

harapnya, semua akan berjalan lancar.. harapnya.. masa berarak.. aku tak jalan laju sangat.. harapnya dapat tunjuk muka malu2 sikit.. haha. salunya orang bersanding muka cane eh? kena senyum lebar2 ke.. senyum simpul ke? senyum senget ke? hahaha

risau plak kalo terlebih kelebaran senyuman. haha apake???

kelakar tadi rizal terkeluar ayat 'eee cemane nak duduk satu rumah ni??' sebab aku mengomel2 die terpijak kasut ku yang super banyak bawah seat keta. hihihi. die plak bebel kasut banyak sangat. eh. sukati la. lalala~ :P

kalo ade videocam hala kat aku masa wedding aku nanti and tanya apa ucapan aku untuk si suami.. satu je yang paling terlintas aku nak cakap


"suami, gudluck and selamat bersabar dengan saya sepanjang hayat"


hihihi :-D


No comments: