Thursday, March 10, 2011

hari ke second last, wut to do?

oh tidakkk. tadi dah terbangun pukul 6.30 pastu lelap balik kejap sedar2 je dah 8.30???

ish ishhhhh ape ke bangun lambat ni??? ish ishhhh kome niiii. :-P

hari ni banyak benda nak buat. nak setelkan alas hantaran, bunga hiasan, nak g spa (supposed pukul 11 tp kakak tu ade hal fwd ke 2.30 pulak)

mak plak pegi beli telur kat nsk arini. telur mintak jiran2 yg rebus kan.. lagi murah rebus sediri heheh.

so task yg tinggal adalah iron shawl tuk nikah, baju nikah (kalo perlu sbb aritu dh anta dobi dah) and gosok inner tuk sanding.

haaa nak g cari span kasut la nak ltk dalam kasut sanding. macam longgar plak kasut tu bole??? saiz kaki mengecik ke apa ni? hahaha

okay tu je. live dari atas katil katenya :-P

bye. mandi. :-P

Sent from my iPod

1 comment:

aYeNz said...

rasanya makin dkt hr nk kawen..makin lmbat bangun..aku pun gitu hr tu..sbb kita penat wat kje malam2 sebelum2 itu..