Friday, March 11, 2011

debaran makin kuat :-P

masa tengah menaip ni, sudah masuk 11hbmac, 12.23 am.

dok jeling kat ticker kat sebelah tu.. gulpppp








satu hari lagi.

hohohohooooooooo

..
..
..
..
..
..
..

huwarkkkkkk debar!

anyway, pelamin dah siap pasang dah. hihi. meh la datang rumah tengok pelamin saya.. hihihi.. pelamin yang simple but sweet. cewah.

ahhh sukenyaaa dengan pelamin ku ^^

pasang awal awal, jadi boleh simpan ia selama beberapa hari.. hihihi. tiap kali lalu situ, eh..saja saja terjeling tengok pelamin, hati jadi berbunga bunga... pangg~~ :P

okay, nak tido dah. siang tadi dah mandi bunga sume.. esok bole pakai inai yayyyyy!!! ^^

pakai inai tumbuk.. pakai kat jari biasa biasa je.. takde lukis lukis bunga ke apa.. sebab auntie india tu bizi plak tahun ni. hehe. takpelah. inai biasa pon biasa la janji pakai inai. ahaksssss. suke sukeeeee. tak sabarrrrrrrr. hehehe.

gudnite semua ;)


5 comments:

dd dudu said...

masih gelak bile bygkan sms ko semalam :'D

muniii kelakanyee, huduhnyeee peristiwa itu, sume2 laaahhhhhhh :'D

mun-e said...

hahahhahaha

mmg huduh :P sengal pon ade hahaha sabar je lah haku. agaknya kalo aku x bukak je mata tu, sampai malam aku tido kat situ.. kui kui kui

aYeNz said...

hehe..aku pun pakai inai biasa kt jari je mon..eee...beznyaa...muni nk kawen daaaa..

puk!! ada lak jeling2 pelamin masa type..haish..tp indah kan pelamin sendiri..hehe..aku pun rasa gitu gak masa dtg dewan majlis malam sebelum majlis..atas urusan kemasan dewan..kt situ juga, pantang berjumpa en hafiz telah terlerai..waaaa..xbeznyaaa

veesakura said...

wah!! sehari lagikkk

Cik Seni said...

insyaAllah aku cuba datang wedding ko... :)

tahniah mune... ;p