Monday, February 7, 2011

saya berdarah O :P

lagi 33 hari teman nak jadi orang peghok ;p

bakal pengantin salu dikaitkan dengan simptom darah manis kate orang. orang la kate ;p simptomnya selalu dikaitkan dengan emosi tak menentu.. keselamatan terancam (cth kalo kena eksiden ke.. keta rosak ke) lagi.. darah manis juga tak semesti yang negatif. ade jugak yang positif contoh macam muka nampak berseri seri je.

hahah. ni yang aku biasa dengar la ya ;p

aku takde la mengalami simptom darah manis. so far, belum lagi. sehingga lah pagi tadi..

kwn A bergurau dengan aku. cakap nanti takde orang nak datang majlis ku. ktorang adalah dalam mood bergurau2 sebenarnya. tapi bila dia cakap camtu.. tah napa tetiba aku rasa emosi yang amat. kui~ terus bergenang nangis sudah aku.. haha. tetiba je emosi tauuuu. nyampah ;p

so betul la kot orang kate darah manis darah manis tu. haha.

tak sangka aku terkena juga. huhu.

tapi sekejap je la... aku dah OK dah ^__^

3 comments:

aYeNz said...

hmm...aku rasa btol kot..tp emosi xtentu sbb mb kita byk menda nak pk..tp ayat tu mon..aku salu dgr..mmg sedih tp aku snyum je..aku cakap..ok lah..ikut kesenangan masing2..klu xleh dtg..xpe lah..doakan sy..tp sbnrnya aku amat sedih..pastu terus igt balik..rasanya klu ada knduri, aku mesti gi klu ada kete @ moto apiz tu elok..even klu ada duit..sggup sewa kete g knduri jauh2..tp time knduri aku..lom knduri lg ni..rmi kt xdpt dtg, jauh sgt, waaa...aku sgt sedih...

dd dudu said...

sedeynyeeeee bacaaaaaaa comment kakyenn... muneeee xpeee, aku pahammmm, ko x bersalah klu terasa di situuu, uwaaaaaaaaaaaaaaaa

aYeNz said...

dd :: ye ar..mestilah sedih..apa lah salahnya bgtau selepas majlis..tp sbb dorg da bgtau awal2..at least kyen xlah risau klu mknn xcukup..jht ke x?

lgpun xbaiknya kyen hrp dorg dtg sbb kyen gi rmi knduri ..apiz nasihat semalam..dia kt..klu kita wat ssuatu..jgn hrpkan balasan..nnt kecewa..mcmtu juga dgn g knduri..klu kita g knduri..jgn hrpkan masa knduri kita org mesti ramai dtg..nnt kcwa tgk org sket..lg sedih..sbb xhrpkan org dtg? mestilah kita harapkan org ramai200x dtg..kan?

terus kyen bgtau apiz..klu gitu..bila kita blajar btol2..jgn harapkan anak2 kita blajar btol2..gitu ke?wuuu..

dia terus diam..