Saturday, February 19, 2011

nak g facial ;p


hari ni nak pergi seputeh kapas kat bangi yang dd pegi dulu tu yayyy ;p

nak buat pakej 1 + full facial.. kalo besh, nanti nak buat bridal pakej pulak lah hehehe

mau relax kan otak ;)

eh awal pula aku bangun hari ni kuikui ;))

wah lapar gilakkkk nak g makan dulu

3 comments:

dd dudu said...

muni nape x sms aku dulu ;p jap aku sms ko jap nak gtau pendapat ;p

mun-e said...

ya dd, aku dah dengar pendappat ko. hahaha.

yeah yeah semangat ;p

veesakura said...

weyh, bangi ktne?kalo best, aku nk p gak.nnt bgtau hrga pakej die skali ek.hihihihi