Wednesday, February 9, 2011

mula pos kad setelah mak bebel. hehe.



penatnya!

baru tulis kad kawen.. dah setel dah.. esok tinggal pos.. tapi sebenarnya masih banyak lagi kad yang perlu dihantar.

penatttt. tapi nanti pas kawen mesti terkenang kenang kepenatan urus hal majlis kawen ;p

esok genap lagi 30 hari. tadi rizal cakap, kawan dia ade yang kawen date tu jugak. hoho. pastu die kate kena hantar kad cepat2 nanti kang kalau clash, orang pilih kad yang mana sampai dulu. wahhh. jangan laaa. datang la majlis i~~ bole gitu?? hahah. merayu plak dia ;p

wahh. esok nak pas kad kawen kat ofismate. yang malay je dulu. yang lain2 next week la. penat tangan menulis. haha. dah la lama x pegang pen kuikui.

wahhh. cemane ek nak pas kad kawen esok ni? aaa segannyaaaa >_<

kalo budak2 ofis yang tak berapa rapat pon tetiba leh tanya pasal majlis aku pon aku dah rasa segan..cemane ek nanti time nak berarak sanding sume. hihihi.

tak bleh bayangkan =P

oh ya, sapa ya rezza dalam gambar kat atas tu? ofismate laaaa. hahah.



No comments: