Tuesday, February 15, 2011

konsep hantaran ku ;p


hehe..


konsep hantaran ku adalah konsep bulu - bulu. bulu - bulu apakah? wakaka. tak tak.. bukan yang korang bayangkan tu. tapi bulu bulu macam bulu ayam tu..

ala... macam dalam gambar ni


hehe. suprise la konon. kasi blur dulu ;p

anyway.. tadi MMS kat dd gambar ni. hehe. eh.. aku mintak tolong dd carikan kontek no pakcik incharge kompan. korang tauuuuu...bole tak di saat ini kompang sekolah mak aku tak jadi sebab sekolah di landa histeria sejak 2 menjak ni.. so budak kompang takde masa nak berlatih.

huhu. nangissssss.

so skang ni tengah pulun ar cari kompang. banyak yang dah ada orang book. huhu. cuti sekolah kan. huhu.

kelakar jeeee respon dd time dapat mms tu

'jap nak gelak. nanti lepas kawen ko bole la letak bulu bulu tu kat dashboard keta'

wakaka. motif dd??? :-P keta ku kaler oren. tak kose nak letak bulu-bulu kaler hijau. kontra sangat. hahah. kalo sama kaler pon xmo la letak. hikhik. mebi kreatif sikit letak kat sekeliling album kawen kot. hahaha.

sape nak tengok hantaran hasil tangan ku yang dipantau oleh emak ku, meh la datang time kenduri ;p

3 comments:

pestisid said...

ko takde ke kontek kompang upm? dorang aktif ahhh...leh nego price kot..sbb ko kan upm gak

dd dudu said...

lisa, jom kite mainkan kompang untuk si muni. hehe

ja_on_seven said...

muni, da lame la aku sedar yg ko da tukar link..

semut diseberang laut jelas kelihatan apetah lagi gajah di depan...

hik hik..

muni? ko tgh berdebar ke?