Sunday, February 13, 2011

lina sudah kawen ^^

hihi.

beberapa minggu before wedding lina.. aku sms dalia and pae and dd.. cemane dorang gi kat sana? soo excited okay sebab belum penah sampai kuala lipis. nak2 plak, lipis kan tempat asal dato CT. harus lah excited hehehe.

last2.. plannya ialah aku dan dalia pergi satu keta, naik keta ku. yen plak, naik keta lain. mula2 nak gerak sekali, last2 gerak asing2 sebab rombongan yen bangun lambat. hehe. yen ni kan, kalo aku jadi dia, tak gi dah jauh2 sebabnya, minggu depan tu dia plak yang kawen. haha. tapi bagus la kan sanggup datang wedding kawan jauh2 ^_^

okay ceta yen kemudian ya ;p

aku ngan dalia sampai awal kot.. 11.30 dah ada di dewan jubli perak kuala lipis tu hehe. so, pe lagi. ktorang pon menempelkan muka kat situ. hahaha.





tingginya kek. same tinggi dengan ku ;p

dipendekkan cerita.. haha.. sebab ktorg sampai awal, ktorg pon makan aiskrim dan melepak kat bus stop tunggu dorg2 yang lain. hahah. dalia redha jek dia aku ajak lepak kat bus stop. hahaha. cayalah dalia kerana rajin layan kesengalanku. ngeeeee~

aiskrim home made katenya..

pura2 tunggu bas ;p

dalia pon tunggu bas jugak ;p

dipendekkan cerita lagi.. dorang pon sampai. haha. kami tumpang keta ja tuk pegi ke dewan. padahal dewan dekat jek. kahkah. terhibur adam tengok gelagat kami. eh???

;p

uh pengantin dah sampai. cepat2 abeskan aiskrim. sumbat sumbat. kate ja. hahaha :P

cantek nya linaaaaaa ^_^ eh pengapit tu mcm kenal jek :P

hehe.. malas nak edit gambar tu. badan senget pon seeeenget lah =P lantak pi =P

dipendekkan cerita lagi :D lina, selamat menjadi isteri yang solehah yaaaaaa. duk jarak jauh ni kena pandai2 yeeee. nak kuar gi pasar malam jangan lupa mintak izin dulu. wahhh. pandai2 je aku nasihat kan orang. hahaha.

semoga bahagia ke anak cucu. semoga cepat cepat cepat dapat baby ok! =)


2 comments:

aYeNz said...

huhu..rombongan aku lambat bangun..
sori...mmg mmula nk ikut korg..ttiba jek..ramai lak yg nk folo sama..

bak cakap ko gak..
kpg dato ct..haha..

aku pun jadi excited tgk kenduri lina cantik..wuu wuu..excited+takut nk kawen..

sekarang aku da lega..pasni nk tgu knduri ko la plak mon..hahaha

aDieyZa said...

owh, rupanya muni kawan dd eh? zana selalu baca blog dd.. salam kenal dear..