Friday, February 4, 2011

esok nak g lipis.. jmp dato ct

hahah. tipu la tu :P

esok wedding lina. OMG. lina pasti sudah sah menjadi seorang isteri sebab dd kate nikahnya pukul 8 malam tadi. wuahhh. tahniah lina dan din!! ^^

kawan kawan ku.. dd dan suami (ouch skang kena type dd dan suami ;p) , pae, ezzan, ja sudah berada di sane. dorang tido kat sane. esok ku insyaAllah akan bertolak bersama dalia dan yen. yen pon nak kawen dah. minggu depan!!!

suka suka suka ramai geng kawen awal tahun 2011 ni. ngehehe.

wewe dan mhh. esok, kite nak pas kad kawen kite kat korang melalui dd ye. aci ek ek. hehe.

dah standby kad2 kawen nak kasi kat mereka yang ada esok. heeee. segan la plak. pangggg~ ;p

eh hari ni mcm ari ahad je kan? sekali tetiba baru jumaat. weeeeee ^^


-lunch semalam at black canyon- ;p
>

No comments: