Monday, January 17, 2011

belasah aje lah labuu~~ ;p


saya adalah dalam situasi di mana dah tak kesah dah pasal keadaan sekeliling. hahah. pasal kerja terutamanya. sekarang dalam mood di mana, buat kerja janji siap. langsung takde passion kat kerja skang. ;p

yang ada dalam fikiran ialah hal hal berurusan perkahwinan dan berangan2 kehidupan selepas berkahwin.

hihi. gatai nooooo ;p

maka, dengan itu lah. saya tak kesah langsung walaupun atas sampai bawah adalah hijau, tetiba handbag kaler pink!

yaaaaa.. tak kesah dahhhhhhhh ;p

pecaya lahhhhhhh~~~

.
.
.
.
.
.
.
.

;p

haruslahhh kena tegur dengan ofismate hari ni.. hikhik. takfeeeee. tak feduli fonnnnnn ;p

1 comment:

Madam Amie said...

ala... x la ganjil sgt... aku pun sama jee... atas bawah coklat krim.. tiba2 sandal warna merah...