Tuesday, December 14, 2010

kesah khatam quran..

di suatu malam yang sunyi..

aku: mak, khatam quran time kawen nanti kena pakai cantik cantik ke?
mak: yelaaaa pakai baju cantik
aku: ooo.. pakai baju time tunang aritu lah..

sunyi kembali..

tetiba

aku: mak, nanti kena mekap2 jugak ke?
mak: APE PULAK MEKAP2??? ORANG KHATAM QURAN KENA AMEK AIR SEMBAHYANG LAH!!!


hahahaha. kena jerkah sekali dengan mak aku. hahahaha.

aisehhhhh. salah soalan ke ;p kawan ku aritu mekap jek sebab die memang khatam sebaik saja selepas nikah. hehe. tapi kalo mak kata tak yah mekap2, okay la tu. jimat duit nak upah mekap mak andam :D

p/s: mekap biasa biase jek bole dah kot kan? =P

2 comments:

~* chirpy_chummy *~ said...

eh,kwn ko khatam lepas nikah? tym nikah xde sarung cincin ke? x batal ke air smayang? cane bley dia bermekap2 if after batal wudhuk, dia amik wudhuk smula?? hrmm.. aku plak yg pelik..huhu

mun-e said...

eh eh alamak cemane nak jawab niiiii hoho.. err.. tah la mar ;p